poniedziałek, 3 lutego 2014

WITAM NA MOIM BLOGU! ♥

Hej wszystkim!
Dzisiaj zaczynam  swoją przygodę z tym blogiem,więc napisze wam jakie mam zamiary:)
Będę na nim pisała.... FANFICTION!
Uznałam,że jeśli to Harry jest moim idolem będzie ono właśnie o nim.

Sama kocham czytać wszelakie fanfiction i mam nadzieje,że mi uda się stworzyć przynajmniej po części takie wspaniałe jak te, które czytam.
Fanfiction te będzie opowiadało o zakompleksionej,odrzuconej dziewczynie z masą problemów. Nagle w jej życiu pojawi się osoba,która odmieni je w 100 procentach...
Mam nadzieje,że wam się to spodoba! ☻♥
Za chwilę zabieram się do stworzenia postu z bohaterami:)
___________________________________________________
Aha i jeszcze jedno-jest tu może osoba,która chciałaby mi stworzyć tło na mojego bloga? Byłabym wdzięczna:*

Pa xx

1 komentarz: